وزیر ارشاد به مقام شامخ شهدای شیراز ادای احترام کرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۴:۲۷
کد خبر: ۹۰۹۵۳۳
وزیر ارشاد به مقام شامخ شهدای شیراز ادای احترام کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای ورود به شیراز مورد استقبال استاندار و مدیران استان فارس قرار گرفت و به زیارت گلزار شهدا رفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، سید عباس صالحی در ابتدای سفر به استان فارس در گلزار شهدای شیراز حضور یافت و با اهدای گل به شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
صالحی سپس در جمع خبرنگاران شیراز حضور یافت و در تشریح اهداف سفر به استان فارس گفت: خوشحالم که در آستانه روز بزرگداشت حافظ شیرازی در این شهر حضور یافته ام زیرا حافظ نه تنها افتخار فارس و ایران بلکه فخر انسان و جهان است که توانسته با نگاههای بلندش در نغز، تفکر بلند خود را عرضه کند.
صالحی افزود: در این سفر علاوه بر حضور در مراسم بزرگداشت یادروز حافظ برنامه ای با استاندار فارس برای امضای تفاهمنامه ای به جهت توسعه فضا و برنامه های استان به عنوان یک برنامه گسترده داریم که در شورای فرهنگ عمومی این تفاهمنامه به امضا می رسد.
وی ادامه داد: این تفاهمنامه می تواند فرصتی را برای نقشه راه فرهنگی استان در دو سال آینده ایجاد کند. 
ABAS9681
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این سفر گفتگوهایی با اصحاب فرهنگ و هنر استان و شیراز و شهرستان های نزدیک داریم افزود: در سفری که به شهرستان مرودشت خواهیم داشت با برخی از پیشکسوتان و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان دیدار خواهیم کرد و نکته های آن ها را می شنویم و نکته هایی را با آن ها در میان خواهیم گذاشت. 
صالحی گفت: این دیدارها و گفتگوها کمک می کند که فضای فرهنگی استان بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: در این سفر که از امروز شروع شده و تا جمعه ادامه می یابد بتواند فرصتها و برنامه های جدیدی برای استان در نگاه به آینده دوساله پدید بیاید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز