دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۷:۲۸
کد خبر: ۹۲۰۸۱۹
دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض به کشته شدن راننده وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار-شیراز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس محمدی" اظهارداشت: روز گذشته فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار-شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل اختفای عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شهرستان کوار شناسایی و در یک عملیات ضربتی و منسجم آن را دستگیر کنند.
معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز می باشد، تصریح کرد: وی در بازجویی فنی و تخصصی ضمن اظهار ندامت، علت و انگیزه‌اش از انتشار فراخوان، فشار بر مئسولان انتظامی و امنیتی مبنی بر عدم کنترل جاده برای تسهیل تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش عنوان کرد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی، با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.
نظر شما