رئیس دفتر رئیس جمهور:

تزریق بودجه ۲۰ میلیاردی به بیمارستان در حال ساخت لامرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۷:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۱۱۶۷
تزریق بودجه ۲۰ میلیاردی به بیمارستان در حال ساخت لامرد
رئیس دفتر رئیس جمهور پیشرفت پروژه های در حال ساخت منطقه لامرد و مهر را مطلوب برشمرد و عنوان کرد: قول می دهم که پروژه های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد بود که توسط خیراندیش در حال ساخت می باشد و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.
به گزارش خبرنگار برنا ازلامرد، محمود واعظی، در نشست شورای اداری شهرستانهای لامرد و مهر با ابراز خرسندی از حضور خود در این دو شهرستان، مهم ترین خبر روز دو منطقه لامرد و مهر را پیگیری های مستمر و برنامه ریزی های استان دار فارس در راستای صنعتی شدن شهرستان لامرد برشمرد گفت: همیشه پیشرفت، توسعه و سرمایه گذاری در سایه انسجام، امنیت و همدلی بوجود می آید.
 این مقام مسئول با بیان اینکه تحریم ها از دیدگاه آمریکا به بن بست رسیده است خاطر نشان کرد: امروز تحریم ها باعث ممانعت از برنامه ریزی ها در کشور نمی شود و شاهد پیشرفت ها در بسیاری از زمینه ها هستیم و این بدان معنا نیست که مردم هیچ مشکلی ندارند.
واعظی با نیم نگاهی به سال انتخابات تأکید کرد: در سالی که سال انتخابات است اجازه داده نخواهد شد در کل کشور انسجام و همدلی بازیچه مسائل جناحی و سیاسی شود و برای اینکه از علامت و آدرس تفرقه خارج باشیم نیازمند حفظ انسجام هستیم و در سایه این انسجام و همکاری است که میتوانیم موفق باشیم.
وی افزود: تقسیمات کشوری اخیر در استان فارس بدون حاشیه اجرا شد و هوشمندی مسئولان و مردم بود که این تقسیمات کشوری انجام شود و باعث شادی بیش از یک میلیون نفر در استان فارس شد.
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به قابلیت های فراوان استان فارس اضافه کرد: استان فارس با توانایی های اقتصادی استانداردش، چه صنعتی، چه گردشگری و کشاورزی میتواند به سایر استان های مجاور بسیار کمک کند.
 او  شهرستانهای لامرد و مهر استان فارس را یک کارگاه سازندگی دانست و عنوان کرد: امروز همه از مهندسان، کارگران، نخبگان و مسئولان تلاش دارند تا با دلسوزی این طرح های نیمه تمام این دو شهرستان به بهره برادری برسد و این وحدت و همدلی، انگیزه دولت را برای کار کردن مضاعف کرده و این منطقه از جنوب استان فارس نسبت به سالهای ۶۰، توسعه چشمگیری داشته است. 
محمود واعظی پیشرفت پروژه ها در  منطقه لامرد و مهر را مطلوب برشمرد و عنوان کرد: قول می دهم که پروژه های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد بود که توسط خیراندیش در حال ساخت می باشد و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. 
این مقام مسئول ضمن قول مساعدت در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی پروژه استحصال اتان شهرستان مهر، افتتاح سالن ترمینال فرودگاه لامرد، مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان و کارخانه آلومینیوم جنوب را از عوامل رو به رشد منطقه جنوب خواند و گفت: بهره برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب باعث تحول چشمگیر در این منطقه می شود و با برنامه ریزی که در این بخش انجام شده، توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دست باعث جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده عظیم، اشتغالزایی چند برابر و باعث توسعه استان فارس و این منطقه خواهد شد که امیدواریم این پروژه ها در سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس و این منطقه به بهره برداری برسد. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز