استاندار فارس:

مدیران تصمیمات اتخاذ شده در دیدار های مردمی را با جدیت پیگیری کنند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱:۰۱
کد خبر: ۹۲۲۵۴۱
مدیران تصمیمات اتخاذ شده در دیدار های مردمی را با جدیت پیگیری کنند
استاندار فارس در حاشیه دیدار مردمی، با تاکید بر اینکه فرصت خدمت کردن به مردم باید همواره غنیمت شمرده شود و مدیران و مسئولان نیز خود را وقف مردم کنند، عنوان کرد: بی شک فرصت استراحت کردن به اندازه کافی برای مدیران در آینده وجود خواهد داشت و باید اکنون که فرصتی برای خدمت به مردم هست از آن استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی رضایت مردم را پیش نیاز رضایت خداوند دانست و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تصمیمات اتخاذ شده در جلسات دیدارهای مردمی را با جدیت و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مدیران باید توجه ویژه‌ای به رفع بعضی از بی توجهی ها در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی داشته باشند ، اظهار کرد: باید تا حد امکان تلاش کنیم مشکلات مردم رفع شود اما چنانچه  قانون در مواردی اختیار را برای حل مشکل مردم نمی‌ دهد به صورت صریح این موضوع به مراجعه کننده اعلام شود.
استاندار فارس با بیان اینکه  در جلسات گذشته دیدارهای مردمی ، مقرر شد نشست‌های مشابه به ویژه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حوزه درمان در اداره‌های مربوطه برگزار شود، عنوان کرد:  یکی از ملاک های ارزیابی‌های عملکرد اداره‌ها توجه به برگزاری این نشست‌ها خواهد بود.
وی، با بیان اینکه پاسخ به مراجعه‌کنندگان باید با رویکرد حل موضوع انجام شود، گفت: «نه» گفتن بسیار راحت است اما «بلی» گفتن کار بسیار دشواری است و شاید مدیران به این دلیل نیز مورد بازخواست قرار گیرند اما برای حل مشکل مردم و رضای خداوند باید این هزینه از سوی مدیران پذیرفته شود.
دکتر رحیمی رفع مشکلات مردم را نیازمند تسلط مدیران بر امور دانست و افزود: در صورت وجود چنین تسلطی و با بهره گیری از انعطاف پذیری مقررات ، بی تردید اغلب مطالبات مردم پاسخ گفته می‌شود.
وی، برخورد در کمال احترام با مراجعه کنندگان را نکته مهمی دانست که باید از سوی همه مدیران و کارکنان اداره‌ها مورد توجه قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز