سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در شیراز برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴:۲۱
کد خبر: ۹۳۱۴۴۹
نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در شیراز برگزار می‌شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید از سیزده آذر ماه به مدت ۴ روز در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ظفر افشون اظهارداشت: پس از دیدار رهبر معظم‌انقلاب با جمعی از تولیدکنندگان و تاکید معظم له بر قطع حلقه‌های وابستگی به واردات ، در استان فارس نمایشگاهی با دعوت از شرکت‌هایی که‌به قطعات خارجی نیاز دارند و همچنین شرکت های مبتکری  که قادر به ساخت و تولید این قطعات هستند در سطح ملی برپا  می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از چهارشنبه سیزده آذر ماه  در محل دائمی نمایشگاه‌های استان و در فضایی به وسعت ۶ هزار متر مربع برگزار خواهد شد، عنوان کرد: آمادگی داریم غرفه‌های رایگان را در اختیار شرکت های دانش بنیانی که ابداعات و اختراعاتی در راستای قطع وابستگی به تولیدات خارجی دارند قرار خواهیم داد.
معاون استاندار فارس  از حضور تعدادی از اساتید دانشگاه به عنوان‌عضو ناظر و رهنمود دهنده در این نمایشگاه خبر داد.
افشون همچنین به برگزاری سمینار نقش صندوق های مالی ( صندوق نوآوری وشکوفایی- کار آفرینی – وصنایع پیشرفته )، سمینار انقلاب صنعتی چهارم ، میز ملی برق و الکترونیک در محل اتاق بازرگانی شیراز و نشست های چهره به چهره با مشارکت پارک علم وفنآوری – مراکز رشد دانشگاهها و شرکتهای حاضر در نمایشگاه همچنین بررسی نقش دانشگاه در تحقق اهداف انقلاب صنعتی و الزامات در راه کارها در روز اختتامیه نمایشگاه اشاره کرد.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این نمایشگاه گام موثری در جهت کاهش وابستگی به تولیدات خارجی بوده و به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.
نظر شما