مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۸:۲۰
کد خبر: ۹۳۱۴۵۱
مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می شود
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس گفت : راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشوری به میزبانی استان فارس جمعه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس ( واقع در میانرود شیراز ) برگزار می شود .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،مسعود طهماسبی اظهارداشت: مسابقات اسلالوم به گونه ای است که عموم مردم می توانند با اتومبیل های خود در آن شرکت کنند و نیاز به اتومبیل های تقویت شده ندارد و همچنین بازدید و تماشای این مسابقات برای عموم مردم آزاد است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۸۸۸۷۷۲۴ تماس حاصل فرمایند .
وی افزود : یکی از بزرگترین رویدادهای بزرگ ورزشی ملی ، برگزاری مسابقه کشوری رشته های متفاوت است و با میزبانی مسابقات کشوری می توانیم پتانسیل های استانمان را به همه استان های کشور نشان دهیم .
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در پایان در مورد اسلالوم بیان کرد : در یک تعریف کلی معنی و مفهوم واژه اسلالوم را میتوان اینگونه خلاصه کرد ، این شاخه اتومبیلرانی یکی از اصول و یا پایه این رشته ورزشی است تا باعث افزایش مهارت فردی بشود.
در نگاه کلی اسلالوم به مسابقه ای گفته می شود که تمامی رانندگان شرکت کننده بصورت کاملا انفرادی طی مسیری که از قبل طرح ریزی شده به مسابقه می پردازند.
شرکت کنندگانی که بتوانند با کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین خطا، مسیر مشخص شده را طی کنند، مقام بدست خواهند آورد .
نظر شما