خودرو سواری در پارکینگ مجتمع تجاری طعمه آتش سوزی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۸:۲۴
کد خبر: ۹۳۳۵۱۱
خودرو سواری در پارکینگ مجتمع تجاری طعمه آتش سوزی شد
یک دستگاه خودرو سواری در طبقه منفی 3 پارکینگ مجتمع تجاری در کوی وحدت معالی آباد دچار آتش سوزی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آتش نشانان ایستگاه 4 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت 20:45 شب گذشته به کوی وحدت ، اعزام و کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
بر اساس گزارش سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز، در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری به علت نامعلومی در طبقه منفی 3پارکینگ مجتمع تجاری دچار آتش سوزی شد به طوری که هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، این خودرو کاملا شعله ور بود.
به دنبال وقوع این آتش سوزی، شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودروها بود و همچنین دود بسیار زیاد ناشی از آن از طریق راه پله ها به داخل طبقات نفوذ کرده و جان رانندگان حاضر در محل ونیز نگهبانان پارکینگ را تهدید می کرد.
علیرضا عدلو، در این خصوص ابراز داشت: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، این خودرو سواری غرق در شعله های آتش بود و دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی به علت کار نکردن سیستم اعلام حریق و تهویه نامناسب، راهروها و طبقات را نیز در بر گرفته بود.
وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی، درمیان دود غلیظ و سیاه رنگ با تمام تجهیزات وارد پارکینگ شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند و آتش خودرو را خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند.
عدلو با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید اما خسارت مالی به این وسیله نقلیه وارد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز