نگارخانه ملی میزبان تور نمایشگاهی ۳۸ عکاس آزاد شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۴۹۸۶۳
نگارخانه ملی میزبان تور نمایشگاهی ۳۸ عکاس آزاد  شد
سرپرست اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین گشایش این برنامه عنوان کرد: دومین تور نمایشگاهی عکاسان آزاد با عنوان «ایران‌شناسی» به سرپرستی علیرضا ناصری از 21 تا 27 دی‌ماه در نگارخانه ملی شهرداری شیراز برقرار است.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، حسن دهقان با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶۰ عکس از ۴۰ عکاس به نمایش درآمده است.
وی ادامه داد: دومین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد پیش‌ازاین در شهرهای تهران، همدان، کرمانشاه و رشت برگزارشده بود.
به گفته دهقان در این نمایشگاه که همه‌روزه از ساعت 15 تا 19و تا 27دی‌ماه در نگارخانه ملی واقع در باغ ملی شیراز برپاست، آثاری از  حمیدرضا آباده، ثریا اجلال، حمید احدی، علیرضا افشاری، سعید انوری، سحر جعفری، خورشید جومانی، هیوان خسروی، محمدتقی دوستکوهی، افشین رازی، فاطمه رنجبر، نسیم زارع، جواد زرین پور، سیامند سلیمی، مهناز سیف، هوشنگ شاملو، ابوالفضل شاهمیری،  سارا شفیق، سیاوش شمالی، مهشید صابرپور، مسعود صالحی، رحیم صباغی، زهرا طاهری، عارف عدیلی، الهام فراهانی، بیژن فلسفی، فرامرز فوقانی، محمد قربانی، میکائیل کاظمی، فرید کامیاب، طاهره کرمانی بنابی، رضا گلستانه، میلادگلی، نعیمه مجذوبی، سپهر ممدوح، علیرضا ناصری، منیر نیاز زاده، زیبا ویشته به نمایش در آمده است.
سرپرست نمایشگاه عکاسان آزاد در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: گروه عکاسان آزاد از سال 1394 در فضای مجازی شکل گرفت.
علیرضا ناصری عنوان کرد: این گروه با هدف آموزش، ترویج و ثبت ماندگاری عکس هایی درخصوص ایران شکل گرفت و هم اکنون 44عضو از 22 کشور جهان دارد.
وی ابراز داشت: عکاسان در همه زمینه ها و در همه ژانرهای عکاسی آثار خود را ارائه می‌دهند و افزون بر داوری روزانه عکس‌ها، به‌صورت ماهانه مسابقاتی برگزار می‌شود و سالی یک بار نیز نمایشگاهی با عنوانی ویژه برگزار می‌شود.
ناصری بیان کرد: این نمایشگاه سال گذشته با 40 عکاس در تهران، همدان، اصفهان، همدان، بیرجند و قائن برگزار شد و در سال جاری نیز  60 عکس از 40 عکاس با  عنوان ایرانشناسی در طبیعت، نوروز، آداب و رسوم، معماری و پرتره محلی در آن به نمایش در آمده است و آخرین مقصد آن نیز شهر اصفهان خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز