فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۳ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک در فارس

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵:۲۸
کد خبر: ۹۶۲۸۰۳
کشف ۳ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک در فارس
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی، 3 تن و 900 کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام بخش حبیبی" ، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر  شناسایی  و متوقف  شد.
سردار حبیبی در ادامه افزود: در بازرسی از این خودرو 3 تن و 900 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا 3  قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: طی 72 ساعت گذشته در سطح استان فارس 3 باند مواد مخدر منهدم، 4 تن و 326 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا 10 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند.
سردار حبیبی با اشاره به کشفیات مواد مخدر استان فارس در سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 48 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 15 درصدی روبه رو بوده است.
وی افزود: در این راستا 979 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و  14 هزار و 128 متهم شامل قاچاقچی،حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش، معتاد و ... دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: در سال جاری 48 مرحله طرح پاک سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح استان انجام گرفته است
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز