مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

خدمات دولت کنونی با نفت بشکه ۱۳۰ دلار هم انجام نشده بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۰:۵۰
کد خبر: ۹۶۲۸۱۷
خدمات دولت کنونی با نفت بشکه ۱۳۰ دلار هم انجام نشده بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: خدماتی که این دولت در شرایط سخت تحریم به مردم شریف ایران ارائه داده با نفت بشکه ۱۳۰ دلار هم انجام نشده بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس ، حیدر علی کامیاب در مراسم افتتاح چمن مینی فوتبال روستای امامزاده اسماعیل (ع) این شهرستان با اشاره به افتتاح ۶۱ پروژه ورزشی در دهه فجر در استان فارس گفت : افزایش ۹۰ هزار متر مربع سرانه ورزشی در سطح استان تنها بخشی از خدماتی است که دولت در بخش ورزش و جوانان آن هم در دهه مبارک فجر به مردم ارائه داده است.
وی این اقدامات را تحقق شعارهای دولت مبنی بر اهتمام به مسائل مرتبط با جوانان و ورزش دانست و با بیان اینکه خدمات دولت تنها به حوزه ورزش منحصر نیست گفت: پوشش ۹۸ درصدی روستاهای استان از شبکه سراسری گازرسانی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که نشان می‌دهد دولت در تمام حوزه‌ها از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی و تحقق شعار هایش استفاده کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس انعکاس این سطح از خدمات را هنر اصحاب رسانه دانست و گفت: در طول شش سال گذشته اصحاب رساله بازوان توانمند مجموعه ورزش و جوانان فارس در انعکاس خدمات رسانی به مردم بوده اند.
کامیاب با اشاره به افتتاح چهار زمین فوتبال در شهرستان اقلید گفت: کارهای عملیاتی پنج زمین چمن دیگر نیز انجام شده اما به دلیل شرایط اقلیمی و جوی چمن آنها نصب نشده است.
کامیاب افزود :با بهبود شرایط جوی پنج زمین دیگر نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
وی از در دستور کار قرار گرفتن تکمیل سالن چند منظوره روستای امامزاده اسماعیل (ع) در سال 99 خبر داد و گفت: سالن ویژه بانوان شهرستان نیز سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد. گفتنی است در سفر یک‌روزه مدیرکل ورزش و جوانان فارس شهرستان اقلید ۴ زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای امامزاده اسماعیل (ع)، سده، کافتر و نظام‌آباد هرکدام در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز