دفتر جشنواره نوزدهم فیلم فجر شیراز بسته شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۷:۱۴
کد خبر: ۹۶۳۶۰۷
دفتر جشنواره نوزدهم فیلم فجر شیراز بسته شد
همزمان با سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نوزدهمین دوره این جشنواره در شیراز نیز به کار خود پایان داد که برترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران شیرازی نیز مشخص شدند و مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام داشت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده فیلم‌های «درخت گردو» جایگاه اول، «شنای پروانه» جایگاه دوم و «روز صفر» در جایگاه سوم قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محسن خباز، مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، گفت: این رویداد هنری همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در شیراز برگزار و طی روزهای ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری در این کلان‌شهر برپا گردید.
وی افزود: فیلم‌های این جشنواره در ۴ نقطه تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، مجموعه فرهنگی هنر شهر آفتاب و پردیس گلستان و در ۵ سالن طی این ایام به نمایش گذاشته شدند.
خباز با بیان اینکه در این دوره بیش از ۲۰ هزار نفر از فیلم‌های جشنواره استقبال کردند، گفت: پس از اتمام نمایش فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز و نظرسنجی و ثبت آرا، سه فیلم برتر از نگاه مخاطبین مشخص شد.
مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ادامه داد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده در این جشنواره فیلم‌های «درخت گردو» جایگاه اول، «شنای پروانه» جایگاه دوم و «روز صفر» در جایگاه سوم قرار گرفتند.
وی یادآور شد: دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از جشنواره فیلم فجر سبب شد که فیلم‌های برگزیده مردمی در روز پایانی این جشنواره در شیراز به سانس‌های فوق‌العاده برسد.
خباز ادامه داد: در روز آخر این جشنواره فیلم‌های «مغز استخوان»، «روز صفر»، «شنای پروانه»، «دو زیست» و «درخت گردو» در ۵ سالن شیراز اکران شدند که آخرین اکران مربوط به ساعت ۲۲ تالار حافظ و فیلم «شنای پروانه» بود.
مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در پایان یادآور شد: در جشنواره امسال ۲۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر و ۵ فیلم در بخش پرواز سیمرغ(ویژه کودکان) برای اکران انتخاب شدند یعنی مجموعاً ۲۷ فیلم در جشنواره امسال فیلم فجر شیراز اکران شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز