رئیس بیمارستان ولیعصر لامرد:

ام.آر.آی لامرد ۱۵ اسفند شروع به فعالیت میکند

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۶۳۹۱۲
ام.آر.آی لامرد ۱۵ اسفند شروع به فعالیت میکند
رئیس بیمارستان ولیعصر لامرد از راه اندازی میکانیکی ام.آر.آی لامرد خبرداد و گفت: راه اندازی الکتریکال ام.آر.آی لامرد 10 روز زمان میبرد که کارهای مربوطه آن در حال انجام است و 15 اسفند ماه شروع به فعالیت میکند.
دکتر «فریبرز غفارپسند» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از لامرد، با بیان اینکه اعتبارات صرف شده برای ساختمان و ام.آر.آی لامرد در مجموع 25 میلیارد تومان است تصریح کرد: برای ساختمان مرکز ام.آر.آی لامرد با اعتبار 20 میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دستگاه آن 1.3 میلیون یورو اعتبارات ارزی مجلس و شرکت ملی نفت صرف شده است.
وی تعرفه استفاده از ام.آر.آی لامرد را دولتی و مورد قرارداد با تمام بیمه ها اعلام کرد و گفت: دستگاه ام.آر.آی این مرکز 1.5 تسلا است که در اواخر سال 2018 ساخته شده است و یکی از دستگاه های پیشرفته روز است.
این مقام مسئول با بیان اینکه مرکز ام.آر.آی  باعث اشتغال زایی 13 نفر شده است ادامه داد: تعداد نیروی مورد تأیید اداره کارسنجی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای این دستگاه 13 نفر، متشکل از 6 نفر بخش رادیولوژی، 3 نفر خدمه و نگهبان، 3 نفر منشی و 1 نفر پرستار است.
دکتر غفارپسند اضافه کرد: برای جذب این نیروها فراخوان زده ایم که در حال حاضر 6 نفر بومی را جذب کردیم و برای جذب دیگر پرسنل در حال انجام گزینش را هستیم؛ تا 6 ماه آینده این نیروها کم کم جذب میشوند.
رئیس بیمارستان لامرد در پایان خاطرنشان کرد: مرکز ام.آر.آی لامرد با توجه به اینکه مرکز کل جنوب فارس است ضمن کاور بخش های غربی هرمزگان، شرقی بوشهر، لنگه، عسلویه، لار و گراش به جمعیتی 350 هزار نفری خدمت رسانی میکند.
«سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به جنوب فارس مرکز ام.آر.آی لامرد را افتتاح کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز