پایان وضعیت سفید یک شهرستان در فارس/ اولین مورد کرونایی در مُهر

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۲:۱۸
کد خبر: ۹۸۲۵۷۱
پایان وضعیت سفید یک شهرستان در فارس/ اولین مورد کرونایی در مُهر
شهرستان مهر در استان فارس از جمله شهرستان های این استان بود که از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در وضعیت سفید قرار داشت اما با اعلام رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر مبنی بر مثبت بودن اولین مورد مبتلا به این بیماری در این شهرستان، مهر نیز از وضعیت سفید خارج شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از شهرستان مُهر؛ سید حسن خلیلی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر با اعلام این خبر، تأکید کرد: با مثبت شدن بیماری کووید -۱۹، شهرستان مهر از وضعیت سفید خارج شده است و باید شهروندان بیش از پیش به ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توجه نمایند. 
وی تصریح کرد: شهرستان مُهر از معدود شهرستان های استان فارس با وضعیت سفید بود که علی رغم ایجاد محدودیت ها و تشدید کنترل، متأسفانه این شهرستان نیز به مناطق آلوده استان پیوست.
خلیلی گفت: هر چند این بیمار در دوره نقاهت بیماری و قرنطینه و ایزوله خانگی است، ولیکن اگر مردم شهرستان مهر، ماندن در خانه، محدودیت ها و موازین بهداشتی را جدّی نگیرند، شیوع بیماری کووید-۱۹ غیر قابل کنترل خواهد بود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر موکداً خاطر نشان کرد: حتی تردّد غیرضروری بین شهری و روستایی نیز در شهرستان مهر باید به حداقل برسد.
وی هشدار داد: تعداد تست و نمونه های ارسالی مشکوک به بیماری کرونا از سطح شهرستان مهر به آزمایشگاه مرکزی استان، افزایش یافته است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز