مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:

تدوام جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۹۸۳۶۹۱
تدوام جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی نامه‌ای از اهالی رسانه قدردانی و تشکر کرده است، گفت: بر همین مبنا همه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیر آرزو داریم تا جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و از همه تلاش اهالی فرهنگ، ادب و هنر، همکاری روسا و اعضاء انجمنهای فرهنگی هنری، تلاش شورای فضای مجازی و همکاران در سراسر استان فارس و قرارگاه رسانه ای استان نیز کمال قدردانی دارم.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛  صابر سهرابی اظهارداشت: همانگونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از اهالی رسانه به خاطر این همیت سپاس خویش را اعلام داشته است، اینجانب نیز برای اطلاع‌رسانی درست و به موقع از دوران شیوع ویروس کرونا و چگونگی مقابله با آن خواستار تلاش بیش از پیش رسانه‌های صاحب قلم و اندیشمند در کنار مدافعان سلامت برای عبور از این بحران هستم و در کنار همکارانم از خدای بزرگ توفیق روز افزونی را آرزومندیم تا جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد.
سهرابی یادآور ‌شد که استان ادب پرور فارس و سایر استان های میهن عزیزمان ایران، در یک ماه و نیم اخیر با ابتلای دشواری مواجه است که تاریخ ایران بلکه جهان در یک قرن اخیر به خاطر نداشته و ندارد. در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران و تصویر برداران در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: با اهتمام رسانه ها، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و.... با شناخت هم استانی ها همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی و نیز در همراهی آنان با طرح “فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های استان نیز بسیار جدی و اساسی بوده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی در پایان با تاکید بر اینکه از همه تلاش اهالی فرهنگ، ادب و هنر، همکاری روسا و اعضاء انجمنهای فرهنگی هنری، تلاش شورای فضای مجازی و همکاران در سراسر استان فارس و قرارگاه رسانه ای استان نیز کمال قدردانی را دارم، بیان داشت: بار دیگر از این “جهاد رسانه‌ای” در استان تقدیر داشته و امیدواریم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، شهر و استان و کشوری سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز