«هاشتاغ» می پردازد؛

خشم کاربران عراقی از بالا رفتن پرچم همجنسگراها

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۸
خشم کاربران عراقی از بالا رفتن پرچم همجنسگراها
هشتگ نارضایتی و عصبانیت کاربران عراقی از برافراشته شدن پرچم همجنسگراها توسط برخی از سفراء اروپایی در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه از «هاشتاغ» عملکرد اتحادیه اروپا در اقدامی بی سابقه که پرچم همجنسگرایان را بر فراز مقر خود در بغداد پایتخت عراق برافراشته و بازتاب آن که موجب خشم شدید مردم عراق شده است را واکاوی خواهد کرد.

در تحلیل این موضوع بدان اشاره خواهد شد که این اقدام غربی ها برانگیختن آشکار احساسات مردم عراق و عبور از ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در جامعه ای است که بیشتر مردم آن مسلمان و دیگر ادیان الهی هستند که به شدت با این عمل مخالف بوده و آن را با ارزش های آسمانی در تضاد می بینند.

حمایت از فلسطینی ها در روز قدس از طریق فضای مجازی، هشتگ پر بازدید دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

از آنجا که پایبندی ایران به مسئله فلسطین و مشروعیت حقوق فلسطینی ها یک حقیقت ثابت است و به همین دلیل است که مقاومت فلسطین می داند که هیچگاه حمایت طبیعی ایران از آرمان فلسطین را از دست نخواهد داد.

گفته می شود امسال نیز با توجه به محدودیت های موجود در بسیاری از کشورها به خاطر شیوع ویروس کرونا و منع تجمع در میادین و خیابان ها برای حفاظت از سلامت مردم، مسلمانان سراسر جهان به یاد خواهند داشت که امسال مراسم روز جهانی قدس از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی صورت خواهد گرفت.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب 30 اردیبهشت ماه ساعت 23:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز