«میدون» به میدان بازمی گردد/ادامه روند ترمیم دکور

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۴
قسمت های جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» با معرفی شش کسب و کار جدید یکم و دوم خرداد از شبکه سه پخش می شود و بازسازی بخش های آسیب دیده دکور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در قسمت های 53 و 54 مسابقه تلویزیونی «میدون» شش کسب و کار در حوزه هایی از جمله بازیافت، زنبور داری، آتش نشانی، تاکسیرانی و... معرفی می شوند. 

این مسابقه که در فرصت تعطیلی یک هفته ای به دلیل تقارن با شب های قدر، جریان بازسازی بخش های سوخته دکور خود را آغاز کرده است، شش کسب و کار فناورانه جدید را در قسمت های پیش رو به مخاطبان معرفی می کند.

مرتضی عرب نیا در زمینه بازیافت مشتقات نفتی، علیرضا خاکسار کلانی در حوزه زنبورداری و کندوسپاری، عباس انصاری درباره تولید پودر آتش نشانی و مسعود کبورانی درباره تاکسی بورد طرح های خود را در دو قسمت این هفته «میدون» مقابل داوران شرح می دهند. همچنین حسین همازاده درباره ایجاد یک مزرعه گردشگری توضیح داده و مرضیه خانی ایده ای را درباره ضدلغزش سطوح را معرفی می کند.

قسمت های جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» پنجشنبه و جمعه یکم و دوم خرداد بعد از اخبار 22 شبکه سه سیما روی آنتن می روند.

«میدون» مسابقه ای در حوزه کارآفرینی و معرفی کسب و کارها و مشاغل جدید است که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تهیه و تولید می شود.

 

نظر شما