«روز خوش» به بررسی سرزمین فلسطین در ادوار مختلف می‌پردازد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۰۲۶
«روز خوش» به بررسی سرزمین فلسطین در ادوار مختلف می‌پردازد
برنامه «روز خوش» شبکه جام جم سیما در آخر هفته به موضوعات مختلفی از جمله بررسی سرزمین فلسطین در ادوار مختلف خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛حسین سجودی نوازنده تار، پنجشنبه اول خرداد با حضور در برنامه «روز خوش» یاد و نام زنده یاد جلیل شهناز، موسیقیدان پیشکسوت کشور را گرامی می دارد.

شهلا کاظمی پور جمعیت شناس در بخشی دیگر، موضوع پنجره جمعیتی را بررسی می کند همچنین علی منیری مدرس دانشگاه در رابطه با درآمدزایی و کسب و کار گفتگو خواهد کرد.

آیتم «خوش گشت» برنامه این هفته سری به آرشیو ملی جمهوری اسلامی زده است.

برنامه «روز خوش» در صبح جمعه ۲ خرداد ماه نیز با حضور مسعود فروزنده نویسنده و پژوهشگر تاریخ روی آنتن می رود. وی در این برنامه سرزمین فلسطین را در دور ه های مختلف تاریخ بررسی می کند.

در بخشی دیگر نیز وجیه الله چشمه سری متخصص پزشکی ورزشی به موضوع دردهای زانو و ساییدگی غضروف کشکک می پردازد.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز