کانال کردی شبکه سحر؛

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی برابر مردم فلسطین

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۲
تداوم جنایات رژیم صهیونیستی برابر مردم فلسطین
تلاش و زیاده خواهی های اخیر رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطین و تداوم جنایات بر علیه مردم فلسطین، در این برنامه از «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر، به بحث گذاشته می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با قرار گرفتن در آستانه سالگرد روز جهانی قدس، برنامه «شبانه سیاسی» با دعوت از احمد کاظم زاده؛ کارشناس سیاسی، اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطین و بحران های داخلی آن را واکاوی خواهد کرد. 

فساد مالی نتانیاهو و همسر وی، مشکلات داخلی و ضعف در میدان مبارزه با کرونا، مواجهه اتحادیه عرب با مسئله فلسطین، سیاست های آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و تاثیر آن بر پرونده فلسطین، اثر گذاری نتایج انتخابات 2020 آمریکا بر روابط واشنگتن و رژیم صهیونیستی، از جمله موضوعاتی است که در برنامه امشب، بحث و گفت و گو خواهد شد.

برخورد سازمان ملل و جامعه جهانی با جنایات رژیم صهیونیستی و پیش بینی ها از روند آتی از متوقف کردن آنان و همچنین شرایط ویژه برگزاری مراسم خیابانی روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت وحدت و انسجام در جهان اسلام و تاثیر آن بر روند حل مشکل فلسطین، از دیگر مسائلی است که به آن پاسخ داده خواهد شد.

«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی؛ رستم نادری، دستیاری تهیه؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو ساعت 21:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز