قسمت ۵۴ دربرمی‌گیرد؛

پخش آیتمی که منجر به آتش گرفتن «میدون» شد!

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۰
پخش آیتمی که منجر به آتش گرفتن «میدون» شد!
جدیدترین قسمت «میدون» که امشب (جمعه 2 خرداد) از شبکه سه سیما پخش می‌شود، آیتمی را که منجر به ایجاد حادثه آتش‌سوزی و آسیب دکور این برنامه شد، شامل می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بخش معرفی نوعی پودر آتش نشانی در مسابقه «میدون» که منجر به آتش سوزی و آسیب بخشی از دکور این برنامه تلویزیونی شد، امشب(جمعه 2 خرداد) پخش می شود. 

در این بخش از برنامه عباس انصاری درباره تولید نوعی پودر آتش نشانی و نحوه تولید و عرضه آن به عنوان یک کسب و کار جدید توضیحاتی را ارائه می کند. همچنین دو کسب و کار دیگر نیز در پنجاه و چهارمین قسمت از مسابقه تلویزیونی «میدون» با حضور طراح یا نمایندگانی از تیم طراحی و ایده پردازی آن ها معرفی می شوند. 

گفتنی است مسابقه تلویزیونی «میدون» در تاریخ 18 اردیبهشت 99 حین ضبط یکی از بخش های معرفی کسب و کار حوزه آتش نشانی و اطفاء حریق دچار حادثه آتش سوزی شد و بخشی از دکور آن آسیب دید. این حادثه تلفات یا صدمات جسمانی نداشت و در حال حاضر دکور این برنامه در حال بازسازی و آماده شدن برای ضبط قسمت های جدید است. 

«میدون» مسابقه ای تلویزیونی در حوزه کسب و کارهای نوآورانه و خلاق است که به تهیه کنندگی محمدحسین هاشمی گلپایگانی در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تهیه و تولید می شود. 

این برنامه پنجشنبه و جمعه شب ها بعد از اخبار شبانگاهی روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

نظر شما