«هاشتاغ» شبکه العلم می پردازد؛

بازتاب سخنان رهبر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۶۱۴۰
بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس، در رسانه های خارجی از جمله رویترز، خبرگزاری فرانسه، جورزالم پست، اسپوتنیک و ... دربرنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز جمعه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پخش زنده تلویزیونی برای مردم و همچنین امت اسلامی که دارای پیام ها مهم و راهبردی بسیاری بوده که پوشش منطقه ای و بین المللی گسترده ای داشته است. 

پوشش رسانه های خارجی از جمله  رویترز، خبرگزاری فرانسه، جورزالم پست، اسپوتنیک و ... در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

عدم پذیرش کمک های ارسالی امارات توسط فلسطینی ها هشتگ دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد. 

در این خصوص بدان اشاره خواهد شد که وزارت بهداشت فلسطین طی سخنانی در برنامه مبارزه با شیوع کووید-19 در شهر بیت‌الحم در کرانه باختری اشغالی اظهار داشته است که امارات متحده عربی برای ارسال ملزومات پزشکی هیچ هماهنگی با  آنان نکرده و این کمک‌ها که بدون هماهنگی ارسال شده پذیرش نخواهد شد. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب3 خرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما