در برنامه «دورهمی»؛

شوخی جالب بازیگر «زیرخاکی» با مهران مدیری

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۶۵۵۸
شوخی جالب بازیگر «زیرخاکی» با مهران مدیری
ژاله صامتی بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» مهمان برنامه «دورهمی» بود و در بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه، مهران مدیری به شوخی از حضور فرزندان این بازیگر در سال‌های آینده در برنامه «دورهمی» گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بخشی از گفت و گو ژاله صامتی با مهران مدیری در برنامه «دورهمی» او درباره فرزندانش و آینده شغلی آنها صحبت کرد و گفت: «من دو دختر به نام‌های یاس و نیاز دارم، یاس ۲۰ سالش است و موسیقی خوانده و مدیر صحنه تئاتر است اما نیاز که ۱۴ سال دارد تصمیم دارد تا بازیگر شود اما من به او گفته‌ام که الان بسیار زود است و بهتر است در دانشگاه درسش را بخواند و کارش را هم از تئاتر شروع کند.»

مدیری در رابطه با همین موضوع ادامه داد: «امیدوارم یک روز مهمان برنامه ما شوی و اینجا بنشینی و درباره آثارت صحبت کنی. البته یک سوال یعنی تا آن زمان برنامه «دورهمی» هست؟(با  لحن خنده) آن موقع واکر من اینجا کنارم است، کیسه سند هم اینجا وصل است و یک ربع طول می‌کشد سوال بپرسم، خودش هم سوال را حدس می‌زند آن وسط هم نصف سوالات پرسیده نمی‌شود. آن موقع نه می‌شنوم، نه بویایی‌ام کار می‌کند، نه حس چشایی دارم.»

ژاله صامتی در ادامه صحبت‌های مدیری گفت: « حالا چرا شما می‌خواهید آن موقع بیایید؟ اصلا چه اصراری است که شما مجری باشید؟ من فقط نگران بچه خودم نیستم، نگران آنهایی هستم که می‌خواهند عذاب بکشند(با خنده).»

مجری برنامه هم در پاسخ گفت: «بله شما درست می‌فرمایید اصلا چه کاریست که من باشم؟(با لحن خنده).»

نظر شما