چهره ها و اتفاقات هنری در هفته ای که گذشت ؛

سرقت از کارگردان قصه های مجید! / آرزوی نوید محمد زاده!/ ماجرای سحر قریشی کماکان ادامه دارد/ چرا امیر آقایی بازیگر سریال ترک نشد؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴۳
سرقت از کارگردان قصه های مجید! / آرزوی نوید محمد زاده!/ ماجرای سحر قریشی کماکان ادامه دارد/ چرا امیر آقایی بازیگر سریال ترک نشد؟
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا

"پرویز پرستویی" هفته گذشته درنشست سریال هم گناه اعلام کرد از تلویزیون دلخور است و از سال ۱۳۸۸با تلویزیون همکاری نداشته است گفتگویی که دوباره "حاج کاظم" آژانس شیشه ای را به حاشیه برد.

فرهنگ وهنر این هفته "حسن توفیق" چهره سر شناس عرصه کاریکاتور و طنز را ازدست داد.حسن توفیق صاحب مجله "توفیق "از تکرار نشدنی ترین ها در عرصه طنز بود. 

"کیومرث پور احمد" که این روزها فیلم "تیغ و مه" را در اکران آنلاین دارد با انتشار ویدیویی در خواست کرد فیلمش را از سامانه های معتبر و با پرداخت 15 هزار تومان تماشا کنند . او از سرقت آثار فرهنگی بخصوص فیلم هایی که به دلیل شیوع کرونا اکران آنلاین می شوند به نوعی گلایه کرد .

"نوید محمد زاده" هفته گذشته با انتشار عکسی از "شهید همت "در صفحه شخصی اش از آرزوی بازی در نقش "شهید همت" خبر داد. اتفاقی که او را به یکی از چهره های خبرساز هفته گذشته تبدیل کرد .

"امیر آقایی" سکوتش را شکست و در مصاحبه ای با مجله فیلم اعلام کرد به رغم تست گریم و بازی در چند سکانس از سریال ترکی" حریم سلطان" اجازه ندادند در این مجموعه بازی کند  و طی تماسی اعلام کردند صلاح نیست و برگرد.

به رغم اینکه  "سام درخشانی" با انتشار پستی از اظهاراتش درباره ویدیوی منتشر شده از "سحر قریشی" (ماجرای پاکبان)عذر خواهی کرده بود با این حال مجددا در برنامه اینترنتی "امشو"ی مجید صالحی شرکت کرد و مجددا با گوشه و کنایه‌هایی این بازیگر را به کتاب خواندن و مطالعه بیشتر دعوت کرد .

در روزهایی که به دلایل مشخص تولیدات سینما و تلویزیون کاهش پیدا کرده است بسیاری از بازیگران به چهره های فعال تبلیغاتی تبدیل شده اند بعد از "آتیلا پسیانی" ،"امین حیایی" ،"رویا تیموریان" ،"رامبد جوان" و...این روزها در اتوبان ها و بزرگراه های شهر تهران شاهد بیلبورد هایی از"پوریا پور سرخ "هستیم که تبلیغ آدامس می کند.

"بهنوش بختیاری" اگر در سینما و تلویزیون هیچ فعالیتی نداشته باشد در شبکه های اجتماعی با فعالیت های مختلف تبلیغاتی حضوری پر رنگ دارد او این هفته با داستان بادیگاردش خبر ساز شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز