باغ پربار رمضان، کمک حال خزان تلویزیون/ ۴۵ میلیون ایرانی، بیننده آخرین باغ رمضان قرن ۱۴

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۰۵۸۹
"سیدمحمدحسین حجازی" مدیر مجموعه فرهنگی-گردشگری "عباس‌آباد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«باغ رمضان» از شب چهارم به بعد، از ساختارهای متداول تلویزیونی فاصله گرفت که بازخوردهای شهروندان و برخی از مسولان به محتواهای منتشر شده گواهی بر این مدعاست.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ "سیدمحمدحسین حجازی" مدیر مجموعه فرهنگی-گردشگری "عباس‌آباد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:پس از شیوع کرونا، مهمترین دغدغه قلب فرهنگی، هنری، تفریحی و اجتماعی پایتخت که پنج دوره موفق "باغ رمضان" را با حضور پرشور شهروندان برگزار کرده بود، اجرای برنامه با رویکردی متفاوت و پرهیز از پخش تلویزیونی بود.

از آنجا که فضای مجازی دغدغه نظام حاکمیت و رهبری معظم همچنین مدیریت شهری است، بستر فضای مجازی را مناسب‌ترین بستر برای باغ رمضان ۹۹ تعریف کردیم.

به لطف خدا «باغ رمضان» از شب چهارم به بعد، از ساختارهای متداول تلویزیونی فاصله گرفت که بازخوردهای شهروندان و برخی از مسولان به محتواهای منتشر شده گواهی بر این مدعاست. 

نکته مهم دیگر استقبال بی نظیر شهروندان است که طبق آمارها حدود ۴۵ میلیون نفر در مجموع ۳۰ شب به تماشای برنامه یا بخش های مختلف برنامه نشستند که دلگرمی بس شگرف برای من و همکارانم است.

 

 

نظر شما