چهره ها در هفته ای که گذشت ؛

خداحافظی با "پدر سالار"/سرت سلامت "بزرگ آقای سینمای ایران" /"تهمینه میلانی" هم سریال می سازد /سریال "پایتخت" به آنتن برمی گردد/"سرباز" با اضافه خدمت به پایان دوره می رود!

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۷:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷۳
خداحافظی با پدر سالار/سرت سلامت بزرگ آقای سینمای ایران /تهمینه میلانی هم سریال می سازد /سریال پایتخت به آنتن برمی گردد/سرباز با اضافه خدمت به پایان دوره می رود!
یادداشت مجتبی احمدی دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در آخرین ماه از اولین فصل ۱۳۹۹هنر ایرانی بازیگر نامدار و پدر سالار سینما و تلویزیون را از دست داد. "محمد علی کشاورز "باکارنامه ای خوش رنگ و لعاب در دنیای سینما و تلویزیون پس از گذران یک دوره بیماری سخت جا به جان آفرین تسلیم کرد، تا بعد از "کمال الملک سینمای ایران "، "آقای بازیگر"حالا  "شعبان استخوانی ""علی حاتمی" هم از ستاره های سینمای ایران جدا شود.روز سه شنبه و با رعایت پروتکل های بهداشتی  روزهای کرونایی همکاران و همراهان "محمد علی کشاورز" از جمله "امین تارخ" ،"اسماعیل شنگله"،"خسرو احمدی "و تعدادی از مدیران سینمایی و فرهنگی به خانه ابدی بدرقه شد .

"علی نصیریان" که این روزها در غم از دست دادن "محمد علی کشاورز" همکار دوست و همراه قدیمی اش مغموم است بازمانده پنج چهره مهم و تاثیر گذار بازیگری محسوب میشود که خبرگزاری برنا برای این بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر و تلویزیون آرزوی سلامت و تندرستی دارد.

"سیروس مقدم" تصمیم دارد دوباره با پایتخت به تلویزیون بازگردد بعد از حواشی رخ داده برای این سریال پر طرفدار و ادامه نیافتن تصویر برداری فصل شش در شرایط کرونایی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفتگویی رادیویی خبر از ساخت فصل هفتم آن و مرتفع شدن اختلافات سد راه آن خبر داد .

سریال "سرباز" بعد از پنجاه قسمت به روزهای پایانی خود  نزدیک می شود اما به رغم تعداد قسمت های بالا تا روزهای پایانی نتوانست نظر مخاطب را آنطور که باید جلب کند.

در سال های اخیر بسیاری از سینمایی ها به تلویزیون آمدند و سریال سازی را تجربه کردند و در این اتفاق شاهد حضور تلویزیونی ها در سینما و شبکه نمایش خانگی بودیم اما "تهمینه میلانی" پس از سال ها فیلم نساختن  حالا  تصمیم دارد برای شبکه نمایش خانگی سریال بسازد تا اولین تجربه سریال سازی اش را خارج از رسانه ملی رقم بزند.

 تصمیم عجیب و غریب هفته را باید به مدیر کل دفتر نظارت بر تولید فیلم داد که اعلام کرد صدور مجوز تولید سریال های نمایش خانگی تا اطلاع ثانوی متوقف میشود موضوعی که در هفته پیش رو در خبرگزاری برنا؛ بررسی خواهد شد.

هفته گذشته در رسانه پیچید که "کامبیز دیر باز" دست فرمون شبکه نسیم را به دلیل دستمزد پایین رها کرده  و قرار است این مسابقه تلویزیونی را مجری دیگری ادامه دهد. 

"اسماعیل شنگله" بازیگر و کارگردان و استاد دانشگاه عرصه تئاتر سینما و تلویزیون یکی از چهره های حاضر در مراسم خاکسپاری "محمد علی کشاورز" بود که توجه بسیاری از خانواده هنر را به خود جلب کرد این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در شرایط ویژه ای خود را به بدرقه همبازی سال های دورش رساند ،خاطرات "امین تارخ" همبازی "کشاورز" در فیلم سینمایی مادر هم در دو روز اخیر بازتاب فراوانی در رسانه های مختلف داشته است .

اتفاق جالب دیگر در هفته گذشته فاصله بعید سریال "پایتخت" با دیگر سریال های چند فصلی اخیر تلویزیون بود که درنظر سنجی برنا اتفاق افتاد "پایتخت" بافاصله از "بچه مهندس" و"ستایش "کماکان در صدر انتخاب مخاطبان خبرگزاری برنا ،قرار دارد.

"رضا ناجی" بازیگر آذری سینمای ایران هم این روزها دوران بیماری و شیمی درمانی را پشت سر می گذارد که خبرگزاری برنا؛ برای این بازیگر پیشکسوت آرزوی سلامتی و تندرستی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز