از مطالعات راهبردی اعتیاد تا ورزش و مشکلات قلبی در «طبیب»

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۷۳۹۵
از مطالعات راهبردی اعتیاد تا ورزش و مشکلات قلبی در «طبیب»
برنامه طبیب امروز شنبه ۳۱ خردادماه میزبان پزشک متخصص بیماریهای عفونی خواهد بود و به موضوع ویروس کرونا می‌پردازد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه طبیب امروز شنبه ۳۱ خردادماه میزبان پزشک متخصص بیماریهای عفونی خواهد بود و به موضوع ویروس کرونا می‌پردازد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۱ تیر ماه با حضور متخصص مطالعات راهبردی حوزه ی اعتیاد این موضوع را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با فوق تخصص گوارش و کبد موضوع سنگ های کیسه صفرای بدون علامت، سنگ های علامت دار، علت تشکیل سنگ و افراد در خطر، راههای پیشگیری از آن، التهاب کیسه صفرا، سنگ مجرای کبد و پولیپ های کیسه صفرا را بررسی خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه ۲ تیر ماه پزشک فیزیوتراپیست با موضوع قوز پشت و گردن و همچنین دکترای فوق تخصص جراحی غدد و سرطان با موضوع بحران جمعیت مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۳ تیرماه پذیرای دکترای روانشناس با موضوع اعتیاد و حکیم متخصص طب ایرانی با موضوع پرسش و پاسخ به سوالات مخاطبین در خصوص این موضوع پاسخ خواهد داد.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۴ تیر ماه میزبان استاد فوق تخصص مراقبتهای ویژه و مسئول اموزش آی‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری با موضوع کرونا و همچنین دکترای فوق تخصص قلب و ریهموضوع ورزش و مشکلات قلبی را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز