چرا سینما فلسطین تعطیل است؟

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۲۲۳
چرا سینما فلسطین تعطیل است؟
مدیر سینما فلسطین از تعطیلی این سینما خبر داد و تأکید کرد که دلیل این تعطیلی هیچ ربطی به عدم همراهی برخی سینماداران با بازگشایی سینماها ندارد.

سید حسن سید ابراهیم، مدیر سینما فلسطین، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: مدتی است که در سینما فلسطین مشغول تعمیرات هستیم و در حال حاضر بخشی از تعمیرات باقی مانده و مشغول رنگ کردن دیوارها هستیم که همین مسأله باعث شده تا موفق به بازگشایی سینما در اول تیر همزمان با دیگر سینماها نشویم.

سید ابراهیم خاطرنشان کرد: البته طبق اخباری که شنیده‌ام به نظر می‌رسد چند سینما هنوز اقدام به بازگشایی نکرده‌اند و دلیل اصلی این اتفاق عدم همراهی دو فیلم با طرح بازگشایی سینماها از اول تیر ماه است. دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف 2» از اکران انصراف داده‌اند و این اتفاق شرایط اکران را برای سینماها سخت‌تر می‌کند.

او در پایان گفت: امیدوارم سازمان سینمایی به زودی با انتخاب دو فیلم مناسب به عنوان جایگزین شرایط اکران را سامان دهد و ما نیز خیلی زود تعمیرات سینما را به پایان رسانده و شاهد بازگشایی سینما فلسطین باشیم. دلیل عدم بازگشایی این سینما در روز اول اکران تنها همین مسأله بود وگرنه با وجود اینکه شاید امید چندانی به فروش مناسب نباشد قطعاً با بازگشایی سینماها همراهی کرده و شاهد بلیت‌فروشی در سینما فلسطین بودیم. حتماً طی روزهای آینده کار تعمیرات به پایان می‌رسد و سینما فلسطین نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

گفتنی است، سینماهای ایران از امروز یکم تیرماه پس از 4 ماه تعطیلی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرده و چند روز پیش دو فیلم مهم «شنای پروانه» و «خوب بد جلف 2» که برای اکران نوروز در نظر گرفته شده بودند از اکران انصراف داده و در حال حاضر سینماها با چند فیلم قدیمی مثل «جهان با من برقص» اکران خود را آغاز کرده‌اند./2

نظر شما