«طنین» کانال کردی شبکه سحر می پردازد؛

قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۸۳۰۲
قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی
تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بر علیه ایران و حواشی آن در این برنامه از «طنین» کانال کردی شبکه سحر، نقد می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مبنای تصمیم گیری شورای حکام برای صدور قطعنامه و جایگاه حقوقی آن و نیز هدف تروئیکای اروپایی برای پیشنهاد چنین قطعنامه ای با حضور کارشناسان سیاسی در این برنامه از «طنین» واکاوی خواهد شد.

همچنین در خصوص 15 گزارش متناوب که همواره فعالیت صلح آمیز ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تایید می کند، بحث و گفت و گو خواهد شد.

تلاش دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری آمریکا برای لغو توافق بین المللی با خروج از برجام، رفتار اروپایی ها مبنی بر عدم توانمندی برای اجرای تعهدات برجامی، رویکرد روسیه و چین به عنوان دو عضو شورای حکام که به این قطعنامه رای منفی دادند، واکنش جمهوری اسلامی ایران به این قطعنامه و چشم انداز برجام بر اساس شرایط فعلی از جمله مباحثی است که به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

برنامه زنده «طنین» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای عبدالله عابدی، امشب 1 تیرماه ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز