برپایی «ضیافت شبانه» در تلویزیون

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۸۳۰۶
برپایی «ضیافت شبانه» در تلویزیون
برنامه زنده «ضیافت شبانه» (ماوراء العرض) با هدف معرفی و بررسی آثار و محصولات فرهنگی و هنری کشورهای منطقه روزهای یکشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه 25 دقیقه ای ، با هدف آشنایی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی و هنری کشورهای همجوار و حوزه مقاومت همچون سوریه ، عراق ، یمن و ایران پخش می شود. آیتم های متنوعی در «ماوراء العرض» گنجانده شده است که عبارتند از: اخبار فرهنگی و هنری هفته ، نقد و بررسی فیلم و پخش گزارشی از نمایشگاه و فستیوال هنری برگزار شده در هفته گذشته از گوشه و کنار جهان.

همچنین برنامه امشب «ماوراء العرض» اختصاص به نقد و بررسی فیلم سینمایی «کفر ناهوم» با کارگردانی «نادی لبکی» کارگردان لبنانی الاصل دارد. این فیلم با دستمایه قراردادن موضوع مهاجرت و پناهندگی به آثار منفی و مثبت این پدیده اجتماعی بر روی فرزندان مهاجران و پناهندگان می پردازد. کارشناس و مهمان اسکایپی این بخش عدنان صدر روزنامه نگار و منتقد سینمایی از شهر دمشق درکشور سوریه است.

«ماوراء العرض» (ضیافت شبانه) جدیدترین محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر با اجرای مشترک آلا سعدی و حسام عفاره ، نویسندگی مریم تیموری و تهیه کنندگی محسن جعفری به روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز