توصیه های طب ایرانی برای سلامت دختران جوان

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۰۱۳۲
توصیه های  طب ایرانی برای سلامت  دختران جوان
برنامه "به خانه برمی‌گردیم" امروز پنج شنبه 5 تیرماه میزبان دکتر غلامرضا کردافشاری متخصص طب ایرانی خواهد بود که توصیه طب ایرانی برای سلامت دختران جوان را در این برنامه مطرح می کند.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، گروه خانواده و کودک شبکه  پنج سیما در برنامه خانواده‌محور "به خانه بر می‌گردیم" که از ابتدای هفته به مناسبت ولادت حضرت معصومه ( س)  و روز دختر برنامه‌هایی را مناسب دختران تدارک دیده است و با صحبت درباره رابطه دختر و مادر، دختر و پدر، توصیه به دختران دیروز که مادران و مادربزرگان فردا هستند بحث را پیش برد و حالا در روز پنج‌شنبه پنجم تیرماه قرار است با حضور دکتر سارا سلیمی‌نمین و توصیه‌هایی تحصیلی به دختران در کنار توصیه‌های طب ایرانی به آنها برنامه دخترانه خود را تکمیل کند.

امروز در برنامه "به خانه بر می‌گردیم" به جز این دو میهمان شکوفه شیرالی به عنوان مربی آشپزی؛ پیراشکی اسفناج و قارچ را آموزش داده و آناهیتا حمزه در بخش هنری تکنیک رنگ را آموزش می‌دهد.

این برنامه امروز حوالی ساعت 16:45 دقیقه با اجرای دکتر محمد نظری و المیرا سماواتی به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز