در شبکه سحر ببینید؛

تحلیل پیش نویس اصلاحات بحث برانگیز در قانون اساسی ارمنستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۱۰۴۸
تحلیل پیش نویس اصلاحات بحث برانگیز در قانون اساسی ارمنستان
فاز جدیدی از حذف آخرین پایگاه های نظام سابق در ارمنستان و انحصار طلبی بیشتر قدرت توسط نخست وزیر با تصویب مصوبه جدید و تغییر قضات و رئیس دادگاه قانون اساسی در این کشور آغاز شده است. شنبه 7 تیر در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) ساعت 21:00 به وقت تهران این اتفاق مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، متهم شدن پاشینیان به تلاش برای ایجاد نظام دیکتاتوری تک صدایی در ارمنستان موجب صف آرایی احزاب مخالف و روسای جمهور سابق در برابر اقدامات نخست وزیر فعلی ارمنستان شده است و پاشینیان بر سر دو راهی تداوم وضعیت فعلی یا حفظ رای اعتماد رای دهندگان قرار گرفته است. 

ناصر حمیدی زارع کارشناس مسائل منطقه ای در استودیوی برنامه «کمپاس» تلاش دارد سناریوهای پس از این تغییرات در قانون اساسی از جمله بی ثباتی های سیاسی در این کشور ، جنگ قدرت در میان جناح ها ، مناقشه قره باغ و رابطه با روسیه را تحلیل و پیش بینی کند.

همچنین هاکوب چاکیریان دیگر کارشناس مسائل سیاسی به صورت تلفنی از ایروان به سرنوشت عناصر اصلی رقیب پاشینیان همچون کوچاریان و سرکیسیان پس از مصوبه اصلاح قانون اساسی خواهد پرداخت.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) امشب با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی در مدت زمان 45 دقیقه بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز