"شب فیروزه ای" ویژه دهه کرامت روی آنتن شبکه پنج / محمد فیلی امشب مهمان برنامه

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۱۳۳۵
شب فیروزه ای ویژه دهه کرامت روی آنتن شبکه پنج  / محمد فیلی امشب مهمان برنامه
جنگ شبانه " شب فیروزه ای " در دهه کرامت از فرهنگسرای بهشت شهر مشهد مقدس بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛«شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌هاروی آنتن می‌رود و  در چهارمین سفر خود بعد از شهر های  تبریز ، کرمان ، ایلام به شهر مشهد مقدس رفته است.   

محمد فیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، محمد و کهبد کاویانی  پدر و پسر خواننده ، مهمانان امشب ( یکشنبه 8 تیرماه ) این برنامه خواهند بود. 

بنا بر این گزارش، این برنامه دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری ، معرفی ظرفیت های اقتصادی ،میان برنامه، وله و .... است.

بنا بر این گزارش، شب‌ فیروزه‌ای در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می‌کشد و به‌طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.

«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (7تا 10تیرماه  ) هر شب از ساعت22 با اجرای مشترک  ابوالفضل آقاخانی و علی دهقانی  از شبکه‌های پنج سیما و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.

برنامه " شب فیروزه ای " با تهیه کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و غلامرضا حیدری  کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استانها روی آنتن می رود. 

این برنامه   از سال 94 با سفر به استان های مختلف کشور بر روی آنتن شبکه پنج سیما رفته و خوشبختانه با استقبال خوب  مردمی  همراه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز