"به وقت مهربانی" به روایت لاله صبوری / تلاش مادر یاران و پدر یاران

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۱۷۴۰
به وقت مهربانی به روایت لاله صبوری / تلاش مادر یاران و پدر یاران
مستند " به وقت مهربانی " به تهیه کنندگی خشایار بکان و نویسندگی و کارگردانی خسرو کریمی دوشنبه 9 تیرماه ساعت 10:35 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خشایار بکان تهیه کننده " به وقت مهربانی "  گفت: این مستند 5 قسمتی، با نگاهی به فداکاری های مادریاران و پدریاران مراکز نگهداری معلولین جسمی. حرکتی ،سالمندان،کودکان بی سرپرست ، شیرخوارگاه معلولین ، بیماران روانی مزمن سازمان بهزستی تولید شده است به ویژه تلاش شبانه روزی مادریاران و پدریاران و کودک یاران در ایام کرونا به طوری که بعضی از پرستاران قریب دو ماه بی وقفه در این مراکز بودند و خدمت کردند.

بکان ادامه داد: " به وقت مهربانی " برآن است تا گوشه ای از فداکاری های مادریاران و پدر یاران مراکز نگهداری سازمان بهزیستی را به تصویر بکشد و گامی هرچند کوتاه در عمل به این روایت شریفه بردارد که  "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" «کسی که شکرگذار مخلوق نباشد، شکرگذار خالق نیز نیست»

تهیه کننده به" وقت مهربانی" توضیح داد:  "لاله صبوری" راوی مستند  هستند و گوشه ای از این تلاشهای پرستاران و نگاههای محبت آمیز معلولین و پدران و مادران و کودکان را روایت میکند.

مستند " به وقت مهربانی" کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه پنج سیماست که با مشارکت سازمان بهزیستی از امروز تا پایان هفته بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز