مدیریت بحران محلات تهران با "شهر آماده"

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۲۰۳۷
مدیریت بحران محلات تهران  با  شهر آماده
برنامه ترکیبی "شهر آماده" به تهیه کنندگی احمد بندری امروز ( دوشنبه 9 تیرماه ) ساعت 14:05 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه "شهر آماده "با موضوع نگاه کاربردی و عملیاتی به بحران در محلات شهر تهران تهیه شده و دارای رویکرد آرامش بخشی ، اعتماد و اطمینان بخشی در محلات شهر تهران است .

بندری ادامه داد: این برنامه آموزشی با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با کلانشهر تهران و حوزه های مدیریت بحران است. در واقع ، در هر برنامه به محله های شهر تهران می رویم و خطرات هر محله  از منظر بلایای طبیعی ( زلزله ، سیل، نشست زمین و...)  و ظرفیت های آن را (مراکز امن و تخلیه اضطرای، درمانی، آموزشی و ..) بررسی می کنیم. 

بندری تاکید کرد: در برنامه " شهرآماده" سعی می شود، ابهامات و سوالات مردم بصورت عملیاتی پاسخ داده شود تا شهروندان در مواقع بحرانی بدون ترس و اضطراب درست ترین عکس العمل را از خود بروز دهند.این برنامه ضمن اینکه بحران را به گونه ای مطرح می کند تا ضمن آموزش صحیح به شهروندان، بحران جدید خلق نشود.

وی گفت: در " شهر آماده"  سوالاتی در حوزه مدیریت بحران نیز توسط بازیگران مطرح می شود که کارشناس برنامه به آن پاسخ می دهد. 

تهیه کننده برنامه " شهر آماده" یاد آور شد: این برنامه قرار است در فاز نخست به 64محله شهر تهران رفته و در ادامه به سراغ محله های دیگر شهر تهران می رود. 

این برنامه ترکیبی در 64 قسمت 5 دقیقه ای به همت گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما، با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت و پیشگیری بحران شهر تهران تولید شده است. " شهر آماده" از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 14:05 پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز