از قاب هیسپان تی وی؛

بی خانمانان در اسپانیا

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹۷
بی خانمانان در اسپانیا
شبکه اسپانیایی زبان «هیسپان تی وی » مستند « بی خانمانان در اسپانیا » داستان زندگی مهاجران در اسپانیا را که با مشکلات زیادی مواجه هستند،به روی آنتن می برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، مهاجران در اسپانیا با مشکلات زیادی مواجه هستند آنها از سوی رسانه ها و احزاب قدرتمند این کشور مورد تهاجم قرار می گیرند. از جمله کسانی که در این مسئله با مشکلات زیادی روبه رو هستند  دستفروشان دوره گردند که اکثرا آفریقایی تبار بوده و به علت شرایط کاری بسیار متزلزل به این کشور پناه برده اند و همواره به علت غیر قانونی بودن فعالیتشان از سوی پلیس توقیف می شوند. 

در این مستند برای بررسی بیشتر این معضل به دو مورد اشاره می شود: مرگ Mbage Mamme دستفروشی که از دست پلیس فرار کرد و مرگش ،اعتراضات شدیدی را با خود به همراه داشت و مسئله تهاجم به یک توریست از سوی گروهی از دستفروشان . هدف بررسی مسئله مهاجرت به این کشور ، دیدگاه جامعه و احزاب مختلف و مسئله حقوق بشر است.

مستند « بیخانمانان در اسپانیا »  سه شنبه ساعت 8:30 ،15 و 21:30 به وقت تهران  از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. تکرار آن چهارشنبه ساعت 2:30بامداد باز  پخش خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز