نیما شاهرخ‌شاهی:

حضور سیروس گرجستانی در هر کاری به عوامل انرژی می‌داد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۷
حضور سیروس گرجستانی در هر کاری به عوامل انرژی می‌داد
نیما شاهرخ‌شاهی با ابراز تأسف از درگذشت سیروس گرجستانی گفت: سیروس گرجستانی همیشه با انرژی مثبت سر صحنه حاضر می‌شد و حضورش حال همه را خوب می‌کرد و به همه انرژی می‌داد.

نیما شاهرخ‌شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: امروز همه کسانی که با سیروس گرجستانی کار کرده‌اند یا با نقش‌آفرینی‌هایش خاطره دارند جز رفتار خوب حرف دیگری درباره این بازیگری فقید نمی‌گویند.

شاهرخ‌شاهی خاطرنشان کرد: در همکاری‌هایم با سیروس گرجستانی همیشه شاهد انرژی خوبی از او بودم که حضورش در سر صحنه حال همه عوامل را خوب می‌کرد و هر روز که او سر صحنه حضور داشت روزی خوب و پرانرژی بود.

این بازیگر در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های خاص سیروس گرجستانی تمرکز عجیب او در کارش بود. در لحظه حتی دیالوگ‌های 7- 8 خطی را حفظ و با حسی درست آن‌ها را بیان می‌کرد. او توانایی‌هایی داشت که بازیگران جوان که انتظار بیشتری از آن‌ها می‌رود از انجامش عاجز بودند؛ انسان بزرگی بود و قطعاً شخصیتی فراموش نشدنی در هنر بازیگری ایران است.

بازیگر فیلم سینمایی «پارک وی» در پایان اظهار داشت: تا به‌حال با درگذشت یک بازیگر این حجم از واکنش مثبت نسبت به او را ندیده‌ام. اگر دقت کنید می‌بینید که مردم از قشرهای مختلف از درگذشت او ابراز ناراحتی کرده و این اتفاق بی نظیر نشان از محبوبیت سیروس گرجستانی در بین مردم ایران دارد. به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر دهد./2

نظر شما