توسط نشر نیماژ؛

رمان «اسرار عمارت تابان» در کتابفروشی‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۹۱۶
رمان «اسرار عمارت تابان» در کتابفروشی‌ها
رمان «اسرار عمارت تابان» نوشته‌ شیوا مقانلو توسط نشر نیماژ منتشر و به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمان معمایی و ماجرایی «اسرار عمارت تابان» جدیدترین اثر شیوا مقانلو؛ نویسنده و مترجم شناخته‌شده ایرانی، از یکشنبه روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

این‌رمان مخاطبش را به سفری رازآلود می‌برد که در آن باز شدن هر گره، گرهی جدید به‌دنبال دارد هیچ‌کس و هیچ‌چیز، آن‌چه می‌نماید نیست. خانم دکتر تابان رودکی، باستان‌شناسی جدی و خوش‌نام است که به دعوت استاد قدیمیش، دکتر نادران و در کنار محقق جوانی به نام آیدین، عازم کاوشی محرمانه در قلعه بلقیس در خراسان شمالی می‌شود. این تیم کوچک در عمارتی اربابی و خلوت به نگهبانی پیرمردی لال و مرموز اقامت می‌کند.

با رخ دادن حوادثی عجیب و خطرناک، پای قاچاقچیان و پلیس هم به این کاوش باز می‌شود و ناگهان تابان خود را در دل ماجرایی می‌بیند که یک سرش به قرن هفتم و شب حمله مغول به این منطقه می‌رسد و یک سرش به ماجرایی خان و رعیتی در نیم قرن پیش. عشق نقطه اتصال تمام این ماجراهاست و پایان غیرقابل انتظار.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «همیشه بار دومی که آدم‌ها چشم تو چشم می‌شن، هیچکدومشون دیگه آدم قبلی نیستن. جایگاه و تجربه و عقل و شیوه‌ی رفتار و نگاهشون به زندگی عوض شده.»

اسرار عمارت تابان، ۳۵۲ صفحه است که در قطع رقعی و با جلد شومیز و کاغذ سبک و با قیمت ۵۹,۰۰۰ تومان روانه‌ی بازار کتاب شده است. شمارگان این کتاب ۱۱۰۰ نسخه است.

 

نظر شما