مریم بوبانی در گفت‌وگو با آی‌فیلم:

هنوز نتوانستم عمق بزرگی مادر را درک کنم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۳۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۵۹۶۴
هنوز نتوانستم عمق بزرگی مادر را درک کنم
مریم بوبانی، درباره نقشش در سریال «دلدار» گفت: در سریال باید سعی می‌کردم فرزاندانم را درست راهنمایی کنم و برایشان به‌شیوه خودم بجنگم. مادر بودن بسیار سخت است و من بعد از این همه نقشی که از مادر بازی کردم نتوانستم عمق بزرگی مادر را درک کنم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، خبرنگار آی‌فیلم به‌بهانه پخش سریال «دلدار»، با مریم بوبانی، ایفاگر نقش «طاهره» گفت‌وگو کرده است.

بازیگر سریال «دلدار» گفت: من در این سریال نقش مادری را بازی می‌کنم که متوجه شده پسرش، آرش، مرتکب قتل شده است.

وی ادامه داد: سریال «دلدار» از آن دست سریال‌هایی بود که عشق را خوب نشان داد. عشق زن به مرد، مادر به فرزند ، پدر به فرزند و آدم‌ها به یکدیگر را. بهزاد فراهانی بعد از این که در سریال می‌فهمد آرش پسرش را کشته، دلش برای آرش هم می‌سوزد و این نشان‌دهنده این است که آدمی ذات پاکی دارد که نباید آن را کمرنگ کند.

بوبانی گفت: من در سریال به‌عنوان مادر باید سعی می‌کردم فرزاندانم را به‌درستی راهنمایی کنم. مراقب دختر و پسرم باشم و برایشان تا آخرین نفس به شیوه خودم بجنگم. واقعیت این است که مادر بودن بسیار سخت است و من بعد از این همه نقشی که از مادر بازی کردم نتوانستم عمق بزرگی مادر را درک کنم.

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون اظهار کرد: برخی اوقات می‌شنوم که نقش‌هایم تکراری شده است؛ اما به نظرم به اندازه تمام مادرهای دنیا می‌شود نقش‌های مادر را متفاوت بازی کرد و اتفاقا نقش مادر نقشی است که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود. من خوش‌شانسم که احساسات و عواطفم را می‌توانم با نقش مادر نشان دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که بهترین نقشی که بازی کرده، کدام است، گفت: برای من هر نقشی در جایگاه خودش ارزشمند است اما فکر می‌کنم مردم همیشه نقشم در مختارنامه را بسیار دوست داشتند و هربار که مختارنامه و صحنه‌های «دلهم» پخش می‌شود مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. خودم شخصیت دلهم را بسیار دوست داشتم. آن صلابت، آن قدرت و شجاعت این زن را که از همه چیز خود در زندگی می‌گذرد و بعد بیابان‌گرد می‌شود و در نهایت در مواجهه با مختار استارت عمل بزرگی را می‌زند خیلی دوست داشتم. مختار قصد انجام قیام داشته اما در حقیقت زن است که او را راهی می‌کند. آن چیزی که در قصه مختار دلهم را جذاب می‌کند، قدرت اوست.

نظر شما