سیروس گرجستانی با متهم گریخت روی آنتن !

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۶۰۱۵
سیروس گرجستانی با متهم گریخت روی آنتن !
به بهانه تجدید خاطره و بزرگداشت یاد و نام زنده یاد «سیروس گرجستانی» مجموعه تلویزیونی «متهم گریخت» با کارگردانی رضا عطاران از پنج شنبه نوزدهم تیر ساعت 21:35 بر روی آنتن شبکه الکوثر می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، در خلاصه داستان این مجموعه 26 قسمتی آمده است: «هاشم آقا» و خانواده اش در شهرستان زندگی ساده و آرامی دارند. به دلیل بیماری هاشم آقا و تاکید پزشک وی مبنی بر انجام ندادن کارهای سنگین ، دختر هاشم که در تهران دانشجو است برای آن ها خانه و برای پدرش کار جدیدی می یابد و خانواده تصمیم می گیرند به تهران بیایند. مهاجرت خانواده هاشم به تهران همراه با همسر، پسر، دختر دیگرش ، داماد و مادرش داستان های جالبی رقم می زند. 

مجموعه «متهم گریخت» که جایگزین سریال «خوش نشین ها» در برنامه پخش شبکه الکوثر می شود توسط شبکه آی فیلم به زبان عربی زبانگردانی و دوبله شده است. 

زنده یاد سیروس گرجستانی ، مریم امیرجلالی ، سعید آقاخانی ، علی صادقی ، محمود بهرامی ، شهربانو موسوی ، ملیکا زارعی ، لیدا فتح اللهی ، علیرضا جعفری ، رضا عطاران ، احمد پورمخبر ، مجید شهریاری ، خشایار راد ، فلور نظری ، فرشاد اوج ، پروین ملکی ، بهشاد شریفیان و... در «متهم گریخت» با نویسندگی سعید آقاخانی نقش آفرینی کرده اند. 

سریال «متهم گریخت» با تهیه کنندگی مشترک ایرج محمدی و مهران مهام با زمان تکرار روز بعد 10:00 صبح بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز