پخش فصل دوم «میدون» آغاز شد؛

طرح ایده های کارآفرینی با فلش بک آتش سوزی در «میدون»

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲۰
طرح ایده های کارآفرینی با فلش بک آتش سوزی در «میدون»
آتش سوزی فصل دوم مسابقه «میدون» جمعه شب با اتفاقات و حاشیه هایی به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قسمت اول فصل دوم این مسابقه تلوزیونی، شب گذشته(جمعه ۲۷ تیر) به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

تغییر سه داور در این مسابقه اولین تغییر برنامه بود که حمیدرضا موثقی نیا، حجت الله عبدالملکی و امیر شکوهی نیا در کنار علیرضا یونچی و مینا مهرنوش که در فصل اول در برنامه حضور داشتند، در فصل دوم این مسابقه به قضاوت عملکرد شرکت کنندگان می پردازند. 

افتتاحیه فصل دوم مسابقه «میدون» با حضور یک کیک بزرگ با نماد مسابقه میدون همراه بود و در کنار آن وحید رجبلو که به تازگی مقام یکی از 10 جوان تاثیرگذار جهان را از آن خود کرده بود، به عنوان مهمان ویژه فصل دوم در افتتاحیه برنامه حضور پیدا کرد و نکاتی در خصوص زندگی و عملکرد خود ارائه کرد.

اجرای اول فصل دوم مسابقه «میدون» با یک فلش بک از قسمت پایانی فصل اول همراه بود. باقر و عباس انصاری که در فصل اول استودیو این برنامه را دچار یک آتش سوزی بزرگ کردند، برای تکمیل ارائه خود در فصل دوم برای بار دوم حضور پیدا کردند و ضمن عذر خواهی از عوامل برنامه، کپسول های آتش نشانی خود را با ذکر مزایای آن معرفی کردند.

اجرای دوم، ارائه یک محلول ضدلغزش بود که توسط مرضیه خانی معرفی شد. خانی با ارائه این محلول مدعی بود که با ریختن این محلول روی سطوح امکان لغزندگی کاهش پیدا می کند و می تواند در استخرها و فضای خانگی استفاده شود.

همچنین پوریا شریف لو و بهنام جلیلی که از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند، با حضور در برنامه میدون، اجرای سوم مسابقه را برعهده داشتند. پروژه آن ها تحت عنوان «کاراکال تیونینگ» به افزایش قدرت اسب بخار ماشین توسط نرم افزارهای تخصصی ماشین پرداخت. اجرای این دو شرکت کننده، حاشیه های منحصر به فرد خود را داشت و داوران در طول برنامه به طور مداوم تذکرهای خود را در خصوص حاشیه های این دو نفر گوشزد کردند.

در پایان و پس از دفاع هر سه شرکت کننده در این برنامه مرضیه خانی با اکثریت آرا موفق شد به عنوان برنده قسمت اول فصل دوم برنامه میدون معرفی شود تا به مرحله نهایی کارآفرین ماه این برنامه راه پیدا کند.

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه شبکه سه سیماست. این برنامه پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه سیما پخش می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز