کریم اکبری مبارکه؛

مشغول بازی در سریال مجتبی راعی هستم/ همزمان سر دو کار نمی‌روم

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۴۳۲۴
مشغول بازی در سریال مجتبی راعی هستم/ همزمان سر دو کار نمی‌روم
کریم اکبری مبارکه می گوید چند ماهی است مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛کریم اکبری مبارکه بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: چندین ماه است در سریال «جشن سربرون» ساخته مجتبی راعی حضور دارم. در این سریال از ابتدا تصویربرداری حضور داشته و تا یک ماه دیگر همچنان بازی خواهم داشت. تهیه این کار ۳۰ قسمتی را حسن نجاریان بر عهده دارد.

بازیگر سریال «بچه مهندس» افزود: در این مجموعه تلویزیونی با حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی و… همبازی هستم. این سریال در تهران و حومه فیلمبرداری می‌شود و گروه هم اکنون در حوالی امامزاده داوود مشغول به کار هستند.

این بازیگر همچنین خبر داد: چندی پیش در فصل سوم «بچه مهندس» نیز حضور داشتم و به تازگی برای حضور در سریالی دعوت به کار شدم که آن را نپذیرفتم، چون روش کاری من هیچگاه حضور همزمان در دو کار نبوده است.

وی تاکید کرد: سال ها پیش فیلم سینمایی «عطر تلخ» به کارگردانی علی ابراهیمی را بازی کرده بودم که قرار بود چند ماه پیش اکران شود، اما به واسطه شیوع بیماری کرونا نمایش آن متوقف شد.

بازیگر فیلم سینمایی «مسافران» ساخته بهرام بیضایی در انتها درباره وضعیت تئاتر نیز چنین توضیح داد: متاسفانه بیش از هر رشته‌ هنری، کرونا به تئاتر آسیب رسانده و آن را تعطیل کرده است. آخرین حضور من در تئاتر مربوط به نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی می‌شود.

صبا//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز