کتاب «لولوی قشنگ من» پویانمایی می‌شود/ روایت عشق برای کودکان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۴۶۴۰
کتاب «لولوی قشنگ من» پویانمایی می‌شود/ روایت عشق برای کودکان
انیمیشن «لولوی قشنگ من» به کارگردانی سعادت رحیم‌زاده و با تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «لولوی قشنگ من» عنوان موقت انیمیشنی است که با کارگردانی سعادت رحیم‌زاده برای کودکان ساخته می‌شود.

رحیم‌زاده درباره موضوع مدنظر در انیمیشن «لولوی‌ قشنگ من» توضیح داد: این انیمیشن بر اساس کتابی با همین نام نوشته سحر انواری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

به گفته کارگردان این اثر، انیمیشن «لولوی قشنگ من» به موضوع عشق می‌پردازد، مفهومی که ساده و همه‌گیر است، ولی برای کودک سخت و پیچیده به نظر می‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد که این انیمیشن با بچه‌ها ارتباط برقرار کند تا آنان هم درک درستی از مفهوم عشق پیدا کنند.

رحیم زاده در ادامه گفت: همه تلاشم را می‌کنم که مانند داستان کتاب که مخاطبش کودک است، انیمیشن «لولوی قشنگ من» هم برای کودک مناسب باشد.

این انیماتور با بیان این‌که سارا رحیم‌زاده نقاش و انیماتور این اثر است، افزود: کاراکتر اصلی این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای یک بزغاله و مترسک هستند.

وی درباره تکنیک مورد نظر خود برای ساخت انیمیشن «لولوی قشنگ من»، گفت: در ساخت این انیمیشن از تکینک رنگ خیس روی شیشه (نقاشی روی شیشه) استفاده می‌کنم.

رحیم‌زاده همچنین گفت: فیلمنامه این اثر نوشته شده، استوری‌برد آن نیز انجام شده است و در مرحله طراحی کاراکتر، کانسبپت و فضا هستم.

وی در پایان سخنان خود درباره زمان پایان ساخت انیمیشن «لولوی قشنگ من»، اظهار کرد: تلاش می‌کنم این انیمیشن تا دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که اسفند ۹۹ برگزار می‌شود به پایان برسد، چراکه حضور در این جشنواره برای هر فیلمساز انیمیشینی اهمیت دارد.

سعادت رحیم زاده مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفای ایران و آسیفای بین‌الملل است. او عضو هیأت انتخاب دهمین دوره و داور بخش مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نیز بود.

 

نظر شما