دبیر انجمن‌ شاعران نوجوان کانون پرورش فکری معرفی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱۵
دبیر انجمن‌ شاعران نوجوان کانون پرورش فکری معرفی شد
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمدسعید میرزایی را به عنوان دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون معرفی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمدسعید میرزایی را به عنوان دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون معرفی کرد.

محمدرضا زمردیان بر اساس تجربه‌ها، توانمندی‌ها و سوابق محمدسعید میرزایی و بنا بر پیشنهاد مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، این حکم را صادر کرده است.

زمردیان در این حکم با تاکید بر این‌که یکی از اهداف مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه و تمرکز بر شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی و ایجاد بستر مناسب برای رشد و پرورش فکری و تخصصی آن‌ها است از همین رو انجمن‌های تخصصی کانون به منظور تحقق این هدف مهم تشکیل و تاسیس شده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرده است که دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون با استفاده از دانش و تجربیات گذشته خود، بهره‌گیری از خرد جمعی و توانایی متخصصان کانون و شورای سیاست‌گذاری انجمن در راستای وظایف محوله و تربیت نسل جدیدی از هنرمندان متعهد، ارزشی و اخلاق‌مدار موفق و موید باشد.

معاون فرهنگی کانون از محمدسعید میرزایی خواسته است تا نسبت به برنامه‌ریزی محتوایی برای رشد و ارتقا توانمندی مربیان کانون، شناسایی و جذب اعضای نوجوان مستعد توسط انجمن در سراسر کشور، ایجاد زمینه مناسب برای آموزش و پرورش شاعران نوجوان و هدایت آن‌ها در راستای تولید آثار فاخر، فراهم کردن زمینه ارتباط مربیان و اعضا با چهره‌های شاخص شعر کشور و تبادل تجربیات و دانش، برنامه‌ریزی مناسب برای سیر مطالعاتی مربیان و اعضای انجمن‌ها و معرفی چهره‌های شاخص ‌انجمن‌های کشور به جامعه ادبیات و شعر کشور قدم بردارد و تلاش کند تا انجمن شاعران نوجوان فضایی امیدآفرین، خلاق و نوآور در حوزه شعر کشور داشته باشد.

محمدسعید میرزایی شاعر، غزلسرا و دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی است.

پیش از این، انجمن شاعران نوجوان در قالب «انجمن ادبی» کانون پرورش فکری فعالیت می‌کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز