بیعتی دوباره با سالارشهیدان در مستند"حسین سید الشهدا (ع)" در روز عرفه

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۶۶
بیعتی دوباره با سالارشهیدان در مستندحسین سید الشهدا (ع) در روز عرفه
همزمان با ایام عرفه و سالروز حرکت کاروان حسینی(ع) از مدینه به کربلا، مستند "حسین سیدالشهدا(ع)" امروز سه شنبه 7 مردادماه ساعت 14از شبکه پنج پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه مستند حسین الشهدا(ع) به تهیه کنندگی و کارگردانی سید رائد امیری تهرانی در 13 قسمت تهیه و تولید شده است. 

یک قسمت از این مجموعه که ویژه ی حرکت کاروان حسینی(ع) است، امروزمصادف با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) روی آنتن می رود و سایر قسمتها در ایام محرم و صفر روانه آنتن خواهد شد.

دراین مستند که برای بررسی قیام امام حسین (ع) تهیه و تولید شده است، با شخصیت‌های برجسته ی جهان اسلام گفتگو خواهد شد. همچنین حضوراساتید برجسته حوزه و دانشگاه همچون: حجت‌الاسلام طائب، حجت‌الاسلام جاودان، شیخ خالدالملا"اسلام‌شناس عراقی"، لزلی هزلتون "نویسنده و روانشناس" و... در این مستند گفتنی است. شایان ذکر است برای تهیه این مستند ضمن بهره بردن از تصاویر گرافیکی کربلا و منابع معتبری چون: موسوعه کلمات امام حسین (ع)، درس‌های عاشورا، مقتل جامع سید الشهدا (ع)، به چند کشورغربی و اسلامی سفر نیز سفر شده است تا با اندیشمندان این کشورها گفت‌و‌گو شود. 

مستند "حسین سید الشهدا" به همت گروه خانواده شبکه پنج امروز به مدت 30 دقیقه روی آنتن می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز