پخش ۲۰۰ ساعت برنامه رادیویی به مناسبت عید قربان و روز عرفه از صدای استان‌ها

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۱
پخش ۲۰۰ ساعت برنامه رادیویی به مناسبت عید قربان و روز عرفه از صدای استان‌ها
200 ساعت ویژه برنامه رادیویی به مناسبت عید قربان و روز عرفه، از شبکه‌های رادیویی استانی پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و روز عرفه، ویژه برنامه‌های رادیویی مختلفی در مراکز استانی رسانه ملی تدارک دیده شده است.

بر این اساس بیش از 200 ساعت ویژه برنامه تولید شده که همزمان همزمان با عید سعید قربان و روز عرفه پخش خواهد شد همچنین برنامه‌های زنده‌ای هم در این روز روی آنتن مراکز خواهد رفت که سهم هر شبکه حدود دو تا سه ساعت است.

در 33 شبکه رادیویی استانی و رادیو زیارت همزمان روز عرفه و عید سعید قربان ویژه برنامه هایی با هدف افزایش نشاط و انبساط خاطر جمعی و فردی، طراحی و تولید شده است.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به چون نجوای بیداری، قرار بندگی، چراغ‌های دل‌ها، بر آستان جانان، تا ملاقات خدا، راه روشن، آوای دز، صدای پای کاروان و لحظه‌های اجابت اشاره کرد که از رادیوهای استانی شنیده می‌شوند.

این ویژه برنامه¬ها در ساختارهای مختلف ترکیبی، مجله¬ایی، مسابقه، نمایش¬ و میزگرد برای مخاطبان استانی تولید و پخش می‌شوند.

فضیلت و آداب عید سعید قربان و روز عرفه، معرفی مراسم و آیین¬های گرامیداشت عید سعید قربان و روز عرفه در میان اقوام و مذاهب مختلف کشور، نیایش و تاثیر آن در زندگی و تحلیل موضوع قربانی در ادیان از جمله اسلام و همچنین رعایت نکات بهداشتی به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا، محور اصلی این برنامه‌ها خواهد بود.

پخش زنده دعای عرفه، بررسی اهمیت دعای روز عرفه در اسلام، فضایل و برکات روز عرفه را در کلام رهبر معظم انقلاب، خاطرات شیرین در عید قربان از دیگر محورهای این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز