از نگاه پرس تی وی؛

رشد شدید خشونت خانگی در پی قرنطینه کرونایی در اسرائیل

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۴:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۱۱۸
رشد شدید خشونت خانگی در پی قرنطینه کرونایی در اسرائیل
برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی افزایش قتل زنان و رشد شدید خشونت خانگی در پی قرنطینه کرونایی در اسرائیل را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه ضمن مروری بر موضوع خشونت خانگی در اسرائیل و خشونت علیه زنان در پی خانه نشینی ناشی از همه گیری کرونا، دلایل افزایش خشونت های خانگی علیه زنان در این رژیم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه  به واکاوی واکنش سران رژیم صهیونیستی نسبت به این رفتارهای خشونت آمیز علیه زنان و واکنش های جامعه جهانی نسبت به افزایش ۱۰ برابری این خشونت ها پرداخته و صحبت ها و نگرانی های فعالان حقوق زنان درخصوص این مساله را مورد تبادل نظر قرار خواهد داد.

نگاهی به شرایط اقتصادی ساکنان اسرائیل در پی همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر افزایش خشونت های خانگی و مروری بر سابقه خشونت های خانگی علیه زنان در اسرائیل که سال هاست به عنوان موضوعی شایع شناخته می شود نیز از دیگر محورهای گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه ۸ مرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز