«عکس‌های تکان دهنده» از قاب هیسپان تی وی:

عکس تکان‌دهنده مراسم عزاداری برای کشته شده استقلال کوزوو

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲۴
عکس تکان‌دهنده مراسم عزاداری برای کشته شده استقلال کوزوو
موضوع برنامه «عکس های تکان دهنده» Fotos que sacuden al mundo) ) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی در این قسمت، عکسی از عزاداری مردی که در جریان تظاهرات برای اعتراض به لغوخودمختاری کوزوو کشته شده است را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکس های تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، این بار به سراغ عکسی از جورج مریلون رفته که در کوزوو واقع در یوگسلاوی سابق ثبت شده است.

این عکس  از مراسم عزاداری مردی است که در جریان تظاهرات برای اعتراض به لغوخودمختاری کوزوو کشته شده است و خانواده و بستگان در حال گریه و بی تابی برای از دست دادن او هستند.عکس برنده جایزه ورلد پرس فوتو در سال 1991 شد. نسیمی الشانی در سال 1990 در پی محدودیت هایی که دولت میلوشویچ برای محدود کردن استقلال کوزوو انجام داد کشته شد.در عکس تصاویر مادر نسیمی الشانی و دو خواهر او را در حال عزاداری برای وی است. عکسی شباهتش به نقاشیهای دوره کلاسیک حیرت انگیز است.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت 1:45 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات 4:45، 13:45 و 20:15  ، جمعه ساعت 10:15 و یکشنبه ساعت 20:45 روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز