پرس تی وی، خنثی‌کننده تبلیغات علیه ایران درسریلانکا

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲۵
پرس تی وی، خنثی‌کننده تبلیغات علیه ایران درسریلانکا
حجت الاسلام «محمد مرزوق» مبلغ دینی از سریلانکا با اشاره به موج ایران هراسی در این کشور گفت در سال های گذشته،تبلیغات زیادی از سوی تکفیری ها در این کشور علیه شیعیان و جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده بود، اما پس راه اندازی شبکه پرس تی وی، مردم سریلانکا متوجه واقعیت های در مورد ایران شده اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام  «محمد مرزوق» مبلغ و فعال دینی و مدیر حوزه علمیه در سریلانکا که با خبرگزاری ابنا سخن گفته است، در خصوص نگاه شیعیان سریلانکا به ایران عنوان کرد : اکثر شیعیان کنونی در این کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که شیعه شدند. آنها عموما طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه به نقش رسانه ها در ارائه تصویری منفی از ایران نزد مردم سریلانکا اشاره کرد و افزود:  تلویزیون سریلانکا علاوه بر نگفتن واقعیت ها در مورد ایران، دروغ های زیادی ضد ایران می گوید و مردم سریلانکا هم تحت تأثیر رسانه خیلی چیزها را در مورد ایران نمی دانند، اما خوشبختانه پس از راه اندازی شبکه پرس تی وی، مردم سریلانکا هم کم کم متوجه واقعیت ها در مورد ایران شده اند.

این مبلغ شیعی عنوان کرد: وضعیت شیعیان سریلانکا نسبت به گذشته بهتر شده است و شاهد رشد برنامه های تبلیغی شیعیان در این کشور هستیم، اما ایجاد مشکلات برای شیعیان در سریلانکا از طرف تکفیری ها هم بیشتر شده است، آنها تبلیغات زیادی در این کشور علیه شیعیان و جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز