قصه مردی که گمشده‌های دریا را پیدا می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۶۴۰۱
قصه مردی که گمشده‌های دریا را پیدا می‌کند
در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که پنج‌شنبه شب ساعت ٠٠:٣٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، رضا رفیع میزبان دو مهمان از خطه جنوب کشور به نام‌های حاج علی زیارت‌زاده و محمدجواد موسوی است.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که  پنج‌شنبه شب ساعت  ٠٠:٣٠  بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، رضا رفیع میزبان دو مهمان از خطه جنوب کشور به نام‌های حاج علی زیارت‌زاده و محمدجواد موسوی است. حاج علی زیارت‌زاده را همه در بندر گناوه می‌شناسند او تخصصی جالب در پیدا کردن افراد گمشده  در دریا دارد و بابت این کار هیچ دستمزدی دریافت نمی‌کند. زیارت‌زاده امین مردم گناوه است و درب خانه‌اش همواره به روی همه  باز است. او از متولیان یک هیئت بزرگ است و همه ساله در ایام محرم در کنار عزاداری و دمام‌زنی خاص و منحصر به فردش، به پخت نذورات و پخش آن بین مردم مشغول است.

مهمان دیگر برنامه نیز مستندسازی از همشهریان زیارت‌زاده است و روایت خود را از زندگی او خواهد گفت. قصه جذاب و شنیدنی مرد دریا را این هفته در "مکث" ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز