«ازدواج در سالمندی» و «کم خونی» دو بحث جذاب امروز برنامه به خانه بر می گردیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۶۷۵۹
«ازدواج در سالمندی» و «کم خونی» دو بحث جذاب امروز برنامه به خانه بر می گردیم
برنامه به خانه بر می گردیم با موضوع«ازدواج» امروز هم به اهمیت ازدواج توجه کرده و این موضوع را در سالمندان مورد بررسی قرار می دهد و در کنار آن کم خونی را نیز به عنوان یکی از دلایل خلق و خوی بد بررسی خواهد کرد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز برنامه به خانه بر می گردیم با موضوع ازدواج نگاه هایی به این امر خطیر و مورد توصیه دین و عرف در جامعه دارد. اما توجه به پیشگیری از ابتلا به کرونا باعث شده تا در برنامه به فواصل مختلف آموزشهای روش پخت نان در دستور کار قرار گیرد، بر همین اساس امروز سجاد صدیق روش پخت نان زیتون را آموزش می دهد.

در ادامه برنامه دکتر عباس حاجی فتحعلی متخصص بیماریهای خون درباره کم خونی مطالبی را بیان کرده و ارتباط این بیماری با خلق و خوی بد و بی حوصلگی را که علت اختلافات زناشویی است بیان می کند. 

گفتنی است میز هنری برنامه به آموزش بافت کوسن توسط راحله پاشایی اختصاص دارد و خانم دکتر راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی درباره ازدواج سالمندان مطالبی را بیان می کنند.

برنامه به خانه بر می گردیم کار گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که امروز حوالی  ساعت 16:45 دقیقه از این شبکه به صورت زنده پخش می شود.

[۱۴:۳۴, ۱۳۹۹/۵/۸] Ahmadi.rahvar: بررسی وقف کوه دماوند در برنامه امشب "تهران 20" 

برنامه "تهران 20" امشب (چهارشنبه ۸ مردادماه) با حضور رضا افلاطونی، مدیرکل حقوقی سازمان جنگل ها و مراتع کشور به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این برنامه موضوع وقف بخشی از کوه دماوند و صدور سند آن بررسی می‌شود.

مخاطبان برنامه "تهران 20" می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨٦٥٠٥٥ با ما در میان بگذارند.

"تهران 20" روزهای زوج با اجرای "محمد دلاوری" و روزهای فرد با اجرای "علی مروی" از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت 20 از شبکه 5 سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که بصورت مشترک یک هفته در میان به تهیه کنندگی محمد علی بازی و فرشید محمودی و با سردبیری سیدفرید موسوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز