در «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر؛

تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید قربان

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۷۷۸۸
تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید قربان
سخنرانی رهبر کبیر انقلاب به مناسبت عید سعید قربان و بازتاب آن در رسانه های منطقه، در این برنامه از «انداز جهان» تشریح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «انداز جهان» امشب با حضور گلشن عباس نقوی کارشناس سیاسی و دکتر ثاقب اکبر از اسلام آباد، پوشش گسترده سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در رسانه ها و مطبوعات هند و پاکستان، منطقه و جهان، بررسی خواهند کرد. 

در این برنامه به بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در خصوص ؛ ناکامی اهداف آمریکا در وضع تحریم ها علیه ایران، تاکید بر حمایت از داشته های ملی ، نیروهای ملی، داخلی و جوانان ایرانی، تشریح مشکلات داخلی آمریکا و نابودی برای دولت این کشور، اشاره به کرونا و تاکید بر پیشگامی ایرانیان در مبارزه با آن، اشاره و واکاوی خواهد شد.

امکان مذاکره ایران با همه دنیا به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل بدعهدی و حمایت قاطع رهبر معظم از دولت و رضایت نسبی از عملکرد ایشان از مباحث دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد.

«انداز جهان» به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی و اجرای علی عباس رضوی ، 11 مرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز